my lovely song

Wednesday, April 14, 2010

SUP Mak Ngah @ Puspen Jerantut


Perrrh.. kalo pengemar sup.. musti tau nie.. tempat makan nie...

memula aku g dulu.. menemankan puan aku... yealah.. mak buyung nak makan.. kenalah g layan kan.. so.. nak makan nasi.. heavy sgt.. mintalah yg reringan jer
tak best sgt sup nyer.. ada ker patut.. minta bihun sup...tapi rupenyer bihun celup.. tuh pasal ada bnyk lada blender dalam tuh.. tak best langsung....

kali ke dua.. pegi lagi... kali nie aku tak makan.. minum jer... meneman lagik.. sambil2 makan kopok jer...

kali ke 3, bos baru plak mai... nak pi makan situ jugak.. adoyai... camno lak tau ada sup kat sini.. huhu... layanzzz jer.. pegi... tapi kali nie.. ada rasa cam lapar skit.. so mintak ler sup tulang campur daging skit hasilnye... tuh lah cam kat gambar tuh yg datang.... mak oooi... nie memang best nie... try test rase.... perrrrrh... waaaallaaaa..... sodap pulak... agaknye lain tukang masak agaknyer... kali nie tauge pun takder.. mmg best betul... puas ati makan... boas aku pun memula cam mintak nasi.. kekonon cam lapar aar.. tp tak larat nak abiskan nasi.. penyudahnya.. sepinggan nasi kita org share bertiger... memang puas ati betul kali nie....
kenyang yaa amat ler... yang pasti bos puas ati...

kali ke 4, aku g tapau jer... tapi mintak sup ayam.... tp tak best pulak kali nie... dia wat balik cam first time aku makan tuh.. tak best tul... aku men ratah ayam jerlah...
kemusykilan aku lah.. nape eek.. sup tuh len2 cara masakannya... huhu

2 comments: